Default welcome msg!

Rower szosowy ORBEA ORCA M21eTEAM 53 Military Green pomiar mocy

Dostępność: Brak w magazynie

25 999,00 zł
Model M12553BG

Osiągi, technologia i styl zawsze były podstawą kolarstwa. Możemy nie konkurować, ale kochamy jazdę na rowerze wyścigowym - Orca, który jest lekki, szybki i piękny. Zawodowi sportowcy, weekendowi wojownicy, myśliwi Strava i jeźdźcy rekreacyjni - wszyscy mają podobne aspiracje - kochamy rower tak samo jak styl życia. Każdy może skorzystać na płynniejszej jeździe, zaawansowanej inżynierii i przewadze aerodynamicznej. Oczekujemy zintegrowanych elementów sterujących i komponentów, które są eleganckie, inteligentne i przystosowane do urządzeń. Ze względu na elastyczność i wydajność zapewniamy, że Orca ma miejsce na szerszą oponę. Aby dopasować się do jak największej liczby rowerzystów, oferujemy unikalne rozwiązania w zakresie mocowania kierownicy i mostka, ponieważ nie wszyscy szukamy tej samej pozycji do jazdy, chcemy najszybszego roweru, który do nas pasuje.

Orca to spersonalizowany, nowoczesny i sprawny rower wyścigowy, który nakręca nas do jazdy dokładnie tak, jak lubimy. ORCA TO WYBÓR STYLOWYCH KOLARZY, KTÓRZY WYMAGAJĄ NAJLŻEJSZEGO ROWERU Z NAJLEPSZYM POŁĄCZENIEM TECHNOLOGII I ERGONOMII. To zawodnicy, którzy nie myślą o sobie jako o sprinterach, wspinaczkach, a nawet wyścigach, chcą roweru, który potrafi wszystko i pokonuje każdą trasę. To sportowcy, którzy szukają wiodącej technologii i stylu oraz cenią rower, który wyróżnia się na tle innych.

TECHNOLOGIA ORBEA MONOCOQUE CARBON Używamy najbardziej zaawansowanej technologicznie konstrukcji carbonowej, aby stworzyć najbardziej wyrafinowaną ramę - Złożony i żmudny proces, którego wyniki docenisz jadąc na rowerze.

LEKKOŚĆ Zoptymalizowane układy i mniejsza liczba elementów ramy zmniejszają wagę. Optymalne zagęszczenie carbonu pozwala nam zużywać mniej materiału. SZTYWNOŚĆ Pojedyncze jednolite struktury są lepiej zoptymalizowane pod kątem odporności na ugięcia. Struktury węglowe są tak dostrojone, aby zapewnić maksymalną sztywność bez zwiększania wagi.

JAKOŚĆ JAZDY Prowadzenie ciągłych włókien przez i wokół połączeń ramy umożliwia precyzyjne dostrojenie struktur w celu uzyskania najlepszego połączenia elementów. NIEZAWODNOŚĆ Eliminacja połączonych obszarów zwiększa siłę. Dożywotnia gwarancja zapewnia, że Twoja Orbea będzie Twoim towarzyszem przez długi czas.

PEŁNY CARBON Zaprojektowanie ramy, która wykorzystuje jak najwięcej carbonu, oczywiście oszczędza wagę, ale także przyczynia się do wyrafinowania każdej Orbei. KSZTAŁTY RAMY OMX Niewiele firm rowerowych ma możliwości badawczo-rozwojowe Szkoły Inżynierskiej na wyciągnięcie ręki. Orbea współpracuje bezpośrednio ze specjalistami z Uniwersytetu Mondragon w Kraju Basków, aby analizować i testować koncepcje aerodynamiczne. Rura dolna, rura podsiodłowa i sekcje wspornika siodełka nowej Orca są owalizowane i delikatnie spłaszczone, aby zmniejszyć opór powietrza o 10% w porównaniu z poprzednią wersją.

WIDELEC FREEFLOW Widelce aerodynamiczne są zwykle zaprojektowane tak, aby zachowywały się jak rury ramy aerodynamicznej - zoptymalizowane pod kątem ruchu kierunkowego przez wiatr. Jednak obrót szprych do przodu oraz dzisiejsze szersze obręcze i opony zbliżające się zza widelca (pod prąd wiatru, gdy koło się obraca) tworzą strefę wysokiego ciśnienia / dużego oporu. Freeflow rozprowadza ramiona wideł z dala od tego obszaru, aby zmniejszyć ciśnienie i turbulencje. Normalna aerodynamika kierunkowa pozostaje niezmieniona, ale rower przyspiesza, ponieważ przestrzeń powietrzna wewnątrz łopatek widelca Freeflow jest mniej chaotyczna.

SZTYWNOŚĆ 95-105 NM Zdecydowana większość obciążeń skrętnych i bocznych jest przenoszona przez dolną część ramy. Rura czołowa, dolna rura i dolne rury widełek są odporne na skręcanie i przenoszą moc na tylne koło. Nie ma co do tego wątpliwości, odporność na zginanie w dolnej części ramy przekłada się bezpośrednio na większą ilość watów na koło i wrażenie, że przenoszenie mocy jest natychmiastowe.

GŁADKOŚĆ Obniżone wsporniki siodełka oraz zoptymalizowana struktura carbonowa i kształty rurek to podstawowy element budowy wygodnej ramy, która pomaga zmniejszyć zmęczenie mięśni, a zwiększa komfort. Naturalny wzór flexu stworzony przez układ carbonowy i minimalna masa górnej rury i wsporników siodełka zapewniają dynamiczną, płynną jazdę, która przypomina unoszenie się po wyboistych drogach.

CARBON OMX (833 g dla rozmiaru 53) Ramy OMX łączą wyłącznie włókna o wysokim module i wysokiej wytrzymałości. Arkusze węglowe Prepreg są cięte laserowo, aby zminimalizować nadmiar materiałów i nakładanie się, a godziny formowania są poświecane w celu zapewnienia optymalnego zagęszczenia przy najmniejszej ilości carbonu. W celu wyeliminowania zmarszczek i niedoskonałości zastosowano pełną formę EPS i wkładki lateksowe.

GEOMETRIA I ERGONOMIA Geometria Orca Racing rodziła się przez ponad 100 lat projektowania rowerów szosowych i stanowi idealną równowagę między responsywnością a stabilnością. Pozycja jest agresywna, aby zmaksymalizować aerodynamikę i wydajność ciała. Obsługa jest precyzyjna i intuicyjna. Kąty i wymiary są rozważane w różnych rozmiarach, aby z każdym naciśnięciem pedału przenosić więcej mocy na drogę, a większa moc oznacza większą prędkość. Orca jest zaprojektowana tak, aby pasowała każdemu. Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że kobiety powinny otrzymywać te same prawa dotyczące dopasowania roweru, co mężczyźni, a wybór komponentów MyO umożliwia łatwe dopasowanie dla każdego rowerzysty.

ŁATWA DO PRZYSTOSOWANIA ERGONOMIA W jaki sposób ergonomia może pomóc Ci pokonywać więcej kilometrów? W przeciwieństwie do pozycji wyścigowej, która koncentruje się na aerodynamice, pozycja wytrzymałościowa sprawia, że rower jest łatwiejszy w prowadzeniu i zwiększa wytrzymałość. Krótszy kokpit i wyższa kierownica maksymalizują komfort kierowcy - a większy komfort oznacza dłuższe i szybsze przejażdżki.

KIEROWNICA OC RISE To proste i eleganckie, ergonomiczne rozwiązanie podnosi szczyty i spadki tradycyjnej kierownicy, dzięki czemu szyja i ramiona mogą się bardziej zrelaksować, skupiając się na lepszej jeździe. Zwiększ wytrzymałość dzięki pozycji, która poprawia komfort. W porównaniu ze standardową kompaktową kierownicą szosową, 20 mm i 5 mm krótszy zasięg kierownicy OC Rise odwzorowują geometrię roweru Endurance, ale zachowują ogólne osiągi ramy, z których Orca stała się sławna. Wybierz kierownicę OC Rise lub kierownicę OC Compact i oczywiście długość mostka - wszystkie dostępne w MyO - spersonalizuj Orca idealną dla siebie.

Główne cechy

  • ROZMIAR 53 jest odpowiedni do wzrostu 173 - 179 cm
  • RAMA Orbea Orca carbon OMR Disc, monocoque construction, HS 1,5", BB 386mm, powermeter compatible, Rear Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, Speed release compatible dropout, Internal Cable Routing, EC/DC compatible
  • WIDELEC Orbea Orca OMR ICR fork 2021, full carbon, 1-1/8" - 1.5" tappered head tube compatible, Thru axle 12x100m, thread M12x2P1, Speed release compatible droput
  • MECHANIZM KORBOWY SRAM Force AXS Powermeter Dub 35x48t
  • STERY Acros Alloy 1-1/2" Internal Cable Routing
  • KIEROWNICA OC RP20 Road Performance SL, Reach 80, Drop 125, w/Di2 hole
  • WSPORNIK KIEROWNICY OC RP10 Road Performance ICR, -8º, IFC02
  • MANETKI SRAM Force eTap AXS
  • HAMULCE SRAM Force eTap AXS
  • KASETA SRAM XG-1270 10-33t 12-Speed
  • PRZERZUTKA TYŁ SRAM Force eTAP AXS
  • PRZERZUTKA PRZÓD SRAM Force eTAP AXS
  • ŁAŃCUCH SRAM Force 12-Speed
  • KOŁA FULCRUM Racing 600 DB
  • OPONY Vittoria Rubino IV G2.0 Foldable 700x28c
  • WSPORNIK SIODŁA OC XP10 Performance Carbon SB20, 27,2mm, w/Micro tilt adjustment
  • SIODŁO Prologo Scratch-M5 Pas T2.0 size 140mm
  • BATERIA SRAM eTap Powerpack
  • HANDLEBAR PLUGS Orbea Anti-Slippery/Shock Proof
  • PIASTA PRZÓD Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Hollow
  • PIASTA TYŁ Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Hollow