ALUMINIUM HYDROFORMOWANE Manipulujemy kształtami i grubością ścianek naszych aluminiowych rur, aby zwiększyć wytrzymałość i odporność na niepożądane zginanie. Wiele rur jest cieniowanych, aby zaoszczędzić ciężar w środku, z dala od naprężeń w połączeniach i strefach spawania. Dzięki zastosowaniu tak zaawansowanych technologii aluminiowych, jak nasza produkcja włókna węglowego, nasze rowery aluminiowe nigdy nie są na drugim miejscu.
JAKOŚĆ CARBONU Ponieważ mają wspólną nazwę Oiz, aluminiowe ramy otrzymują ten sam poziom uwagi projektowej, co karbonowe - Rury są cieniowane i hydroformowane z gładkimi, polerowanymi spawami Oprócz poprawy estetyki, obróbka i wygładzanie spoin ma również ważną funkcjonalną zaletę, ponieważ te połączenia są punktami największego naprężenia ramy. Dodatkowy czas związany z produkcją tych ram oznacza, że tylko nasze najbardziej ekskluzywne hydroformowane ramy Oiz i Occam są produkowane w ten sposób. Godziny dodatkowej pracy ręcznej zapewniają produkt najwyższej jakości, który wygląda i działa jak żaden inny.
INTEGRACJA PROJEKTU
MOCOWANIE PŁASKIE Najniższy profil mocowania hamulca zapewnia najczystszą, najsztywniejszą i najlżejszą integrację zacisku.
ICR Wewnętrzne prowadzenie kabli jest starannie prowadzone najlepszą ścieżką bez tarcia i grzechotania i jest zoptymalizowane zarówno dla tradycyjnych, jak i elektronicznych systemów zmiany biegów.
BEZPIECZEŃSTWO ŁAŃCUCHA Nawet doskonale wyregulowana przerzutka może upuścić łańcuch na nierównym terenie lub podczas zmiany koła. Dzięki ochronie łańcucha będziesz mieć dodatkowy spokój, wiedząc, że Twój łańcuch nie owinie się wokół osi suportu.
SCHOWANE LINKI To najszybsza droga do pokonania konkurencji - i optymalna trasa dla kabli sterujących ścigających się na wyciągnięcie ręki. Opatentowana blokada tylnego amortyzatora jest całkowicie niewidoczna, chowa się przed błotem i nie przeszkadza, gdy chwytasz butelkę z wodą. Elementy sterujące są dostępne i łatwe w użyciu, tworząc najbardziej płynne i najpiękniejsze mocowanie amortyzatorów na rynku. To drobny szczegół, ale kiedy rower jest zoptymalizowany, dostosowany i uzbrojony, obsesja na punkcie szczegółów nie może zostać trywializowana.
DWA BIDONY Jedna z najprostszych cech nowego Oiza była jedną z najtrudniejszych do osiągnięcia - ramy MD, LG i XL są wyposażone w dwa mocowania na bidony wewnątrz przedniego trójkąta. Dodatkowa przestrzeń udostępniona przez prowadzenie kabli wewnątrz ramy sprawia, że dodatkowa woda jest na wyciągnięcie ręki, a nie w kieszeni lub na plecach.
ZAWIESZENIA XC
ZAAWANSOWANA DYNAMIKA
Zaawansowana dynamika przekształca wirtualne projekty w prawdziwe, wysoce wyrafinowane maszyny - rowery dla wymagających rowerzystów, które są szybsze, przyjemniejsze w prowadzeniu i daleko poza zwyczajnymi.
ZBIERANIE DANYCH
Nasza duża „biblioteka” zawieszeń jest aktualizowana o nowe projekty i dane uzyskane od naszych partnerów zajmujących się zawieszeniami. To szczegółowe informacje, a nie tylko marketingowe opisy nowego amortyzatora.
PROJEKT
Nasze oprogramowanie Advanced Dynamics służy do optymalizacji geometrii, połączeń i położenia osi obrotu, aby uzyskać pożądaną charakterystykę zawieszenia, w zależności od tego, jak rower będzie używany.
PROTOTYPOWANIE
Kiedy zaczynamy testować prototypy, pracujemy nad drobnymi szczegółami zamiast trzymać kciuki i mamy nadzieję, że rower w dużej mierze będzie działał tak, jak zamierzaliśmy. Zaczynając od 90%, zbliżamy się do perfekcji.